Min egen design

Jag har länge jobbat på en ny grafisk profil med ny logga och nya färger till mitt egna märke bagerica. Allt har väl igentligen varit klart en längre tid men det är bara tyget som tagit lite tid. Nu äntligen fick jag tummen ur och beställde hem ett tygprov. Förra veckan kom det och det blir jättebra! Min tanke är att det ska finnas i andra fäger och även med mindre print. Nu vet jag att det blev bra så då är det bara att köra på. Just nu finns det bara i denna fägen och det är patones färg, hemlock. Säljer tyget via spoonflower och där kan du köpa det i olika kvaliteér. Priset är från ca 120 kr/yard.  Finns att köpa här. Hoppas du gillar det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad fint!

2014-07-29 @ 16:40:24
URL: http://minegensite.wordpress.com/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0