Pennfack

Jag jobbar för fullt med den nya webbshoppen och det går sakta men säkert framåt. Nu när det är så mörkt ute så går det bara att fota på helgen tyvärr. Så det kommer ta lite tid innan det är klart…men den som väntar på något gott! 
 
I helgen fotade jag pennfack, här har ni några av bilderna. Ni får även en liten sneek peak på hur den nya webbshoppen kommer se ut. Det är absolut inte klart ännu mer produkter ska läggas in och loggan ska förstoras. På den nya sidan kan man se fler bilder per produkt och även betala direkt med kort. Allt är uppbyggt på ett mycket bättre sätt! Ni kommer se bättre när den ligger ute och det går att navigera runt.
 
Loggan har även fått en liten uppfräschning med lite nya färger och en liten ”bullig” bård.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad bra med en sida där man enkelt kan shoppa =)! Du gör otroligt fina saker och jag blir glad varje gång jag ser vimpeln solsken i min dotters rum <3

Kram Marie

2013-11-16 @ 08:02:48
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0