Lyx eller budget

Jag har kärat ner mig totalt i en stol...om man nu kan det;-). Ju fler blider jag ser desto större ha-begär får jag! Dock är orginalet så väldigt dyrt och det är inget jag har råd men. Men jag hittade en likvärdig stol på Svenska hem, där man tydligt se vart de hittat sin inspiration. ;-) Jag tycker nog att orginalet är snäppet snyggare. Vad tycker du?
 
 
 
 
Stol 1: Delta från Svenska Hem, 1350 kr, Stol 2: Y-stolen design Hans J. Wegner, Svenssons i Lammhult, 6380 kr.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Haag

Det är en väldigt fin stol! Tips! Kolla in denna sida:)
http://www.cultfurniture.com/furniture-c10/chairs-c3/wooden-chairs-c30
Finns i flera färger där för 129 £
Kram

2013-07-02 @ 10:09:48
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0