Lika men ändå inte.

Förra veckan var jag ute och kikade i hemnets inspirationsmapp. Letar inspiration till Lovisas rum och då hittade jag denna bilden!! Ser vissa likheter med Kevins rum ;)! Uggleväggen och den turkosa målade rutan med kuberna på väggen mitt emot.
 
I det översta rummet så har dom målat ugglorna själva på väggen och tyvärr så måste jag nog säga att orginaltapeten är snäppet snyggare. Har sett flera som försökt måla just denna uggelväggen själva  på styleroom och det är nog ganska svårt att få samma resultat som tapeten från ISAK...och vilken tid det måste ta! 
 
Bild från Hemnet
 
 
 
Egna bilder från Kevins rum

Kommentarer
Postat av: Elin - studio elwa

Nämen, det är nog du som är inspirationskällan till det där rummet va! :) det är en tapet alltså, jag som alltid trott att du målat den där väggen!

2013-02-11 @ 12:10:35
URL: http://studioelwa.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0