Så inreder du ett barnrum

Ni som har följt med här ett tag vet ju om att jag har en förkärlek för just barnrum. Det finns nästan inga krav och man kan ta ut svängarna väldigt! Det gäller bara att följa en någolunda röd tråd....men det kan ju faktiskt vara så att den röda tråden är att mixa massor med färger och mönster och där har man tråden....:-)
 
Isabelle McAllister som bland annat jobbar med "Fixa Rummet" på barnkanalen och skriver i Family Living har massor med bra tips att dela med sig av på Family Livings webbsida. Gå in här och läs hela artikeln!
  

En mönstrad matta livar upp de vita väggarna.



Bygg en himmelsäng av överblivet virke.

Satsa på en cool tapet och fixa en säng av lastpallar.
 

Jag tröttnar aldrig på vimplar och söta små fåglar.
 
 Foto: Andreas Mikkel/Family Living
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

åh vilken bra inspiration:D
hissa eller dissar du min onsdagslook?:D

2012-09-13 @ 14:12:36
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Alexandra

Lastpallssängen var ju för häftig!det är svårt att få till ett barnrum,men lite lättare med ett tonårsrum tycker jag.Jag har inte riktigt fått till det i mina två små kidz rum.dels för att det är en tjej och en kille som delar kanske.Vill bara gör om helt där./kram A

2012-09-13 @ 19:58:51
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0