Kreativ mamma - bloggarnas bästa hobbyprojekt

I våras så fick jag ett intressant mejl av en tjej i Norge, Karine, och ett roligt samarbete. Hon jobbar med en bok där flera kreativa bloggare har fått chansen att vara med, så även jag! De flesta bloggarna är norska då det är ett norsk förlag som ger ut boken, JM Stenersen forlag. Men det är även med några svenska och danska bloggerskor som hon fastande för och inte kunde släppa...så jag känner mig otroligt smickrad att hon ville ha med mig! :-)
 
Det som jag kommer visa upp är bl a mina olika bakverk. Ni som köper boken kommer även få tillgång till alla mönster och beskrivning på hur du syr dina egna bakelser ;)! Boken kommer i dagsläget bara finnas till försäljning i Norge men jag kommer även sälja den via min blogg....bra va! 
 
Boken släpps till försäljning 15 oktober. Titeln är: "Kreativ mamma – bloggernes beste hobbyprosjekter". Den har inte kommit från tryckeriet ännu så jag har inte fått chansen att kika på alla andras bidrag...men jag är väldigt nyfiken på allas kreativa och roliga pysseltips, det ska vara nästan 100 st olika projekt!
 
Mer bilder kommer längre fram såklart när jag fått boken och då kommer jag även lägga upp en länk där du kan beställa ditt ex!
 
 

 

 

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad skoj!! Den boken måste man ju ha!

2012-09-18 @ 17:06:32
URL: http://avantgirl.blogg.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0