Höstmys

Ni som har föjt med här ett tag har nog inte missat att jag handlar en del på Åhléns! Dom sista åren så har dom verkligen haft mycket som faller mig i smaken. Jag kan gå runt i butiken jättelänge och klämma och känna på allt. Jag kommer alltid ut med en liten påse varje gång.

Några saker som jag ska kika lite extra på nästa gång jag är där (det blir väl imorgon :-) är den stickade sittpuffen och tekannan. Det är inte helt omöjligt att det blir ett köp. Skulle kunna köpa alla saker om plånboken hade tillåtit.

Bilder lånade från Åhlens



Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Åhlens har verkligen mycket fint!

2011-09-23 @ 00:09:49
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0