Takterrass

 
Jag drömmer om en ny altan med nya möbler. I dagsläget så har vi fula mörkblå plastmöbler och en altan som börjar bli väldigt sliten. Tyvärr så får jag nog vänta till nästa vår...men den som väntar på något gott....:-)
 
Vår altan idag är ganska så stor, så det finns plats för både en hörnsoffa där man kan mysa under tak och ett stort matbord där man kan sitta många och grilla och äta gott! Har redan hittat möblerna som jag vill ha. Det är en hörnsoffa i svart rotting med färgglada filtar och kuddar och ett svart bord i aluminium med tillhörande stolar. Sedan så vill jag även ha flera olivträd i fina krukor.

Vi får se om jag tycker samma om ett år när det väl ska göras om....om jag känner mig själv så kan mina planer ändra sig. :-) Något som jag inte kommer att ändra mig på är att det ska vara ombonat och mysigt,
ett vardagsrum utomhus helt enkelt!  

Något liknande det som är på bilderna nedan. Däremot så har vi ingen havsutsikt. Letar du efter ny lägenhet i Malmö så är denna takterrassen till salu och på köpet så får du även en fin lägenhet! ;-)





Bild: Bo-laget


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag drömmer om att få bygga ut vår altan och göra ett soldäck :) Vi får se om det blir verklighet av den drömmen i år...men jag vet inte om pengarna finns ännu ;-P Ha en skön dag!! KRam

2011-05-24 @ 07:58:15
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Petra

japp, den terassen hade man inte tackat nej till.

Jag drömmer oxå om att få göra en fin altan, slippa rensa ogräs mellan plattorna.



2011-06-08 @ 21:21:07
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0