Ett lass glass

När jag var liten hade jag en favorit glass som jag tror hette Lollipop. Den var rosa, rund och istället för en glasspinne så var det en tuggummi stång.

Nu finns denna även att köpa hos mig. Har sytt upp den i vanilj, jordgubb, hallon och lakrits.

Mått:10 cm i diameter 
Pris: 59 kr (frak och exp.avg tillkommer med 20 kr)
Beställning: Skickas till [email protected].
Betalning: Förskott in på konto
Leveranstid: ca 1-2 veckor
Sydd i velour och stoppad med vadd. Glasspinnnen är fastsydd i tyget.







Kommentarer
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Kommer ihåg dom!!!

Vad fina dom var! Jag har sytt en jättedammsugare å sånt själv till min dotter :)

2011-06-30 @ 16:47:04
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/
Postat av: college essay

Vad planerar du i förväg om den typ av speciell händelse och ju starkare dess speciella karaktär, desto mer sannolikt att det inte kommer enligt plan.

Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0