Servislampa

Som ni säkert har läst så håller vi på att renovera köket och det börjar sakta men säkert att bli klart. Äntligen kan jag laga mat som vanligt igen. Bilder kommer så småningom...

Är sugen på en ny lampa till skänken i köket och vad skulle inte passa bättre än en lampa gjord av en gammal servis. Dom flesta har säkert sätt orginalet från Oddbirds, men jag tänkte kanske försöka mig på att göra en själv(med lite hjälp av min sambo ;-). Har tidigare gjort kakfat av servisloppisfynd så det borde ju inte vara så himla svårt, principen är densamma. Vi får se om det blir någon lampa....först får jag ge mig ut på jakt efter en fin tekanna och lite koppar.


Bild: Oddbirds


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, halkade in här på din sida för första gången idag. Sökte lite på Pip Studios. Känner för mer färg i inredningen så jag tittar in igen...mycket inspiration här hos dig.



Hälsning från Tina

2011-01-19 @ 14:38:13
Postat av: Lollo

Häftig!



Ska bli kul at se bilder från köket!

2011-01-20 @ 16:00:30
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Mia

Va ju superfin :)

Coolt om du lyckas få ihop en! :)

2011-01-21 @ 16:27:18
URL: http://lillatrean.wordpress.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0