Tavelvägg

För ett tag sedan så skrev jag att jag köpt en ny kamera. Nu har jag äntligen börjat en fotokurs för att lära mig att bli lite bättre på att förstå mig på kameran och förhoppningsvis kunna ta lite finare bilder än innan. Det är kul att använda något annat än Autoläget när man fotar:-)

Till min nya tavelvägg i hallen är det tänkt att jag ska få upp lite nya svart/vita kort på barnen och nu tycker jag att jag har fått fram några bra kort. Här kommer dom, vad tycker ni?


När korten är framkallade så kommer ni få se det färdiga resultatet på väggen!


Kommentarer
Postat av: Strolls

Jättefina!

Jag gjorde en tavelvägg i hallen och funderade på att göra den med svartvita bilder. Det är nåt speciellt med svartvitt. Men jag vet inte vad som hände, jag svänge på en femöring och valde färgfoton istället :P Det ska bli spännande att se ditt resultat, jag kanske ändrar mig igen ;)

2010-05-01 @ 13:48:33
URL: http://strollan.blogg.se/
Postat av: jenny

Jättefina kort på jättesöta barn:-)

2010-05-02 @ 11:02:32
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0