Matplats

Så här skulle jag vilja ha det runt mitt bord, ett liknande bord skulle jag vilja ha också för den delen. Nu visade det sig att detts bordet var svart från början så det var lite synd. Annars hade jag köpt det direkt. En mix av kökstolar har jag också gärna haft. Är lite rätt att jag kommer tröttna på detta så jag får nog hålla mig till 6 likadana. Eames stolen står högt på önskelistan, tyvärr så vill inte min sambo ha dessa alls. Tar gärna emot bra övertalningstips ;-)

Bilderna har jag lånat att Anna-Malin med den underbara bloggen Helt Enkelt. Har du mittat den så kika in genast!

Foto: Anna-Malin


Kommentarer
Postat av: nook Elin

Superfina bilder! Har inte ikea ett liknande bord? kanske inte i vitt... Fint va det i alla fall!

2010-06-08 @ 21:32:36
URL: http://nook.webblogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0