Mobilväska

Här kommer några fler modeller av mobilväskor. Nu kan du även välja att ha ett bomullstyg som innerfoder då jag har tunt vadd imellan som skyddar mot stötar. Kika in här för att se alla stickade foder och här hittar du alla vaxdukar och här hittar du bomullsfoder som du kan välja mellan. Mått ca 8 x14 cm. Vill du ha en annan storlek, maila([email protected]) så ordnar vi det också. Mixa och matcha hur du vill, jag syr efter dina önskemål! Pris 79 kr, frakt tillkommer med 20 kr. Vid beställning av flera kan frakten bli något högre. Betalning görs i förskott till mitt konto och all info ang det kommer i ett svarsmail på din order. Leveranstid ca 1 - 2 veckor. Fler bilder hittar du här.





Kommentarer
Postat av: erika

kanon:)

då ska jag kolla in den tapetern, den åp midbec jag hittade är säkert dyrare:-



hade!!



**erika

2010-01-03 @ 13:48:19
URL: http://www.ekogrejjer.blogspot.com
Postat av: Materielltjej



Du gör underbara grejer du!



Jag ska ta och lotta ut lite finfina tyger på min blogg ngn dag aldeles snart. Jag har samlat på mig sånt jag aldrig kommer att använda. Håll utkik :)

2010-01-04 @ 20:13:05
URL: http://materielltjej.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0