Kamera

Mitt fotointresse väcktes för ca 2 år sedan när jag blev medlem på Styleroom och visade upp mitt hem där. Fast jag har alltid tyckt att det är roligt att fota. Sedan har det blivit starkare i och med bloggen och nu är jag väldigt sugen på att köpa en systemkamera. Tänk att ta fina bilder på barnen och allt runt om kring och lägga ut fina bilder på bloggen! Så nu har jag hittat en kamera som jag tror skulle passa mig. Den ska vara en bra första kamera för en amatör och vara lätt att navigera i med ett guideläge som hjälper dig att göra "rätt". Det är en Nikon D3000 som jag har tittat på. Har ni några bra eller dåliga erfarenheter av denna kamera eller kan tipsa om någon bättre modell för en nybörjare? Dela gärna med er.


bild:letsgodigital.org

 


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Erica; Ja, virkat är så fint!! Är väldigt förtjust i virkad. Det finns ju så mycket fint man kan göra! OM man ändå kunde virkat också, så vore det ännu bättre. : ) Jag såg Blafres produkter hos barnvänligt. Åh så mycket fiiint dem har!! Gillar deras design så mycket!! Tack för tipset, snällt av dig. : )



Ha det bra! Kram



Vill med ha en nya kamera men är rädd att mitt tålamod inte räcker till, till att lära mig. :S



=)

2010-01-05 @ 18:06:38
Postat av: Louise

Hej! måste bara säga vilka underbara bakverk dom är verkligen jätte fina. Sen till kameran så kan jag bara säga att den är en jätte bra nybörjar kamera, fick själv en likadan av min sambo i julklapp och har aldrig tidigare haft en systemkamera men den är lätt att fota med även om det fortfarande finns mycket kvar att lära sig.

2010-01-06 @ 14:33:35
URL: http://dromvit.blogspot.com
Postat av: Inspirera Mera

Jag tror det är en bra kamera! Har själv en Nikon :)

Kram Sandra

2010-01-07 @ 16:58:21
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Nina

Va kul med systemklamera. Du tar redan fina bilder så vart ska det nu sluta!?!

2010-01-14 @ 14:17:50
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0