Flytta ut vardagsrummet

Idag har jag gjort min första arbetsdag efter 4 veckors semester och det var riktigt kallt ute när jag cyklade iväg imorse...men efter några timmar så var det skön sommar igen!! Vill inte riktigt att sommaren ska ta slut ännu och hela augusti kan ju faktiskt bli riktigt fin.

Här kommer några härliga kort på en underbar uteplats. När vi gör om vår uteplats så ska den vara stor och rymlig så jag får plats med en mysig utesoffa med mjuka plädar och massor med ljus och en matdel med ett bord och stolar där man sitta och har goda grillmiddagar! (ser allt framför mig och hoppas på ny altan redan nästa sommar, hoppas min sambo tänker som jag....:-)

Bild: Sköna hem


Kommentarer
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0