Etiketter och hamburgepapper

Såg en repris av Hemma oss nu på kvällen och då gjorde Isabella så fina papper till hamburgarna. Hur enkelt som helst. Köp tårtpapper och vik på mitten och sedan så viker du igen och vips har du ett supersött "fodral" till hamburgaren.

Ett annat tips som hon också delade mig sig av var dom fina etiketterna som hon hade satt på tomma saftflaskor. Sök på Vintage label så hittar du säkert något som passar sig. Nu ska jag ut och söka efter något till mina tomma saftflaskor och syltburkar!


Bild:svt.se


Kommentarer
Postat av: Tina // Peppar & Vanilj

Åh tusen tack för tipset! Ska genast ut och kika lite jag också =)



K R a M // T i n a

2010-08-09 @ 17:25:13
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0