Pippi på ugglor!

N u  h a r  beställningarna börjat strömma in och det är många som vill köpa mina små bakverk, necessärer och vimplar. Detta tycker jag är jättekul!! Jag hade nog inte räknat med det utan tänkte att det kanske blir någon då och då, det som blir över får jag väl ge bort i present. Men nu känner jag att jag inte riktigt hinner med. Både jag och min sambo jobbar heltid, barnen ska hämtas på dagis, mat ska lagas och man ska även hinna med och städa och tvätta. Utöver det som redan är mycket så har jag även bloggen och massor med saker att sy. Bloggen och "syandet" tycker jag är jättekul men jag får kanske tona ner det lite för att hinna med familjen lite också. Det går fortfarande att beställa saker men levernastiden kanske blir lite längre en 1 vecka som det varit innan. Hur gör ni för att hinna med vardagen?

Till något annat...här kommer några underbara ugglor!



1.Väggdekor, Favoritsaker.se 399 kr. 2.Lampa, Barnvanligt.nu, 424 kr.
3. Sparbössa, Barnvanligt.nu, 120 kr.
4. Tavla, isa.nu, fr 395 kr. 5. Uggla, Loppis 25 kr. 6. Kudde, lagerhaus 139 kr.




Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Å, det är så fint med ugglor tycker jag =) Jag vet hur det är. Kommer ihåg när jag sålde tavlor, vilket både gav mig prestationsångest och gjorde mig ENORMT stressad när beställingarna kom i överflöd. Funkade bara inte =( Jobbar också heltid ju. Ibland måste man prioritera och lyssna på hjärtat!!! Kraaaaaaaaaaam

2009-09-08 @ 20:19:42
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: mamma millan

HEJTJOLAHOPP!!Söta ugglor..ja de är såå härliga...Sörtt rum Lovisa fått!! O såå coolt, snyggt med tallrikarna!!!ME LIKE!



~~Kramelikram ☻ Millan~~

2009-09-09 @ 14:08:45
URL: http://mammamillan4.blogspot.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0