Ladies Night

 




Skrev för ett tag sedan att jag skulle på Ladies Night när dom kommer till Göteborg. Nu har dom varit här och jag vá där! I´M IN LOVE! Gud, vá bra dom var och så otroligt kul har jag inte haft på länge! Skrattade och busvisslade i 2 timmar. Det var jag och mina vänner och 8500 st tjejer till som var lika överförtjusta! Bilderna blev inte så bra för vi satt en bit bort men desto mer bilder blev det på oss! Här kommer några kort på 5 stycken mogna 30 åringar (jag är inte riktigt lika mogen...några dagar kvar innan jag kan kalla mig tant ;-)




 

Kommentarer
Postat av: Therese

Verkar jättekul!! Skulle vilja gå jag med, en rekommendation förmodar jag :)

Kram

2009-10-23 @ 17:31:25
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Emma

Verkar jättekul, nästa år ska jag nog oxå åka:) Ha en bra helg, kramar emmsan

2009-10-23 @ 21:45:03
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma

hej hej! En annan mamma här!Jag är vanligtvis dålig på att kommentera men kände ändå att jag ville lämna ett litet avtryck och visa vem som smyger här, hihi.

Jag bloggar också, mest om inredning, mode, barnkläder och mat (mat är min passion i livet)! Idag har jag lagt upp fler bilder från vårt bröllop i Paris också.

Ville mest önska dig en trevlig helg! Hoppas du får det toppen!

kram Erica

2009-10-24 @ 03:27:12
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0