Väggord i massor!

Jag som många andra har fastnad för väggord och väggdekor! Det finns så mycket fint på marknaden att risk finns för att man överdekorerar. Man kan faktiskt göra sina egna om man inte har lust att lägga ut en förmögenhet. Dekorplast i basfärgerna finns att köpa på Coop Forum, vill man ha någon annan färg finns det att beställa på Mellmine. Där kan du även få hem gratisprov ifall du är osäker på fägen eller bara behöver en liten bit. En väldigt bra och utförlig beskrivning på hur man gör sina egnaväggord på bästa sätt får du hos bloggen Inspiration och Design här. Känner du inte för att klippa ut dina egna så finns det två bra sidor där man kan köpa många olika varianter av väggord och väggdekorationer, myfirstroom och vimsadekor. På vimsadekor kan du också få hem graits färgprover i form av en blomma som säkert passar fint någon stans och det är alldeles gratis, bara porto. Här kommer några kort på mina mina väggar med dekorplast!



Kommentarer
Postat av: Petra Bontegard

Hej jag skulle vilja göra en tavla med din ide med barnens födelsedags nr i streckkoder. Gör du sådana eller kan du ge mej ett tips. Kram Petra

2009-11-17 @ 14:56:04
URL: http://modellsalongen.webblogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0