Bloggdesign

Är ganska ny i denna bloggvärd och bloggdesign är inte min starka sida, just nu. Gör man en ändring någonstans så blir det helt plötsligt en ändring på ett annat ställe också. Jobbar på att få till en fin blogg som jag kan vara nöjd med, just nu är jag inte det! Det är tur att bloggen Designa din blogg finns! Ni får ha överseende med att de ser ut lite si och så. Det är roligare att skriva inlägg än att fixa med massor av koder. Sedan har jag inte riktigt tiden nu heller. Hoppas ni kommer att kika in ändå! God natt Erica♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh den är så bra, jag va helt handikappad när det ko till html koda. men med den sidan kan man ju fixa det :)

Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0