Fin förvaring

Det är alltid kul att spara saker och ting i fina bukar, korgar, mappar, askar....listan kan göras lång. Det blir både fint att titta på + att det är bra förvaring. Jag inbillar mig att om man har fina saker att förvara allt i så kanske man håller bättre ordning!...(eller är det kanske ett svepskäl till få shoppa lite mer ;-). Hittade en sida som hade massor med fint för alla dina saker som ska ta vägen någonstans när du inte använder dom. Här kommer några favoriter. Kika in på deras hemsida med det passande namnet förvara.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anne, anness design

hihi, den där hästen var ju bara för fin. :)

2009-12-14 @ 21:52:01
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Nina

Men ojojoj jag smäller nästan av. Burkar är det BÄSTA jag vet. Nästan iaf.

2009-12-19 @ 13:22:51
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0