Flaggvimpel i härliga färger

I  g å r  k o m  en ny leverans med härliga tyger! Så nu är det full fart på symaskinen igen. Denna gången blev det en ny sak...flaggvimpel i vaxduk. Passar perfekt till lekstugan, utomhuskalaset, uteplatsen eller inomhus i barnrummet. 

Pris 159 kr för 8 flaggor, 2 meter. 179 kr för 10 flaggor, ca 2,5 m.(Frakt och exp.avg tillkommer med 20kr). Endast tryck på en sida. Fler färger finns att välja mellan och man kan kombinera sin egen helt och hållet om man vill. Se alla vaxdukar här. Lägger upp nya flaggvimplar här så fort det kommer in en beställning med en kombination som jag inte har sytt. Bra inspiration och det blir väldigt lätt att se vilka vaxdukar som är fina tillsammans.

Skicka ett mail till [email protected] om du vill beställa! Betalning görs i förskott. Leveranstiden är ca 1 - 2 veckor.
Är det så att du vill ha en vimpel som är längre än 2,5 m så är det helt ok. 10 kr extra för varje vilmpel. Lägg till 2 st extra vimplar så blir längden 3 m i stället. Totalsumman blir då 199 kr.


All försäljning har flyttats över till bagerica.se Välkommen dit!
 
















Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina!!! måste invänt löning och se om man kanske skulle beställa lite av dig=)

MVH Maria

2009-08-21 @ 20:40:59
URL: http://cupake.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, underbara! Är lite nyfiken ifall du säljer dessa som privatperson eller om du har ett företag. (ursäkta ifall det redan står någonstans på bloggen, har inte hunnit kolla). Tack för en bra blogg! :)

2009-08-22 @ 01:37:22
URL: http://designoholics.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Jag har säkert varit inne i din blogg förut och hälsat att den verkligen är fin och rolig att kika i men nu gör jag det igen. :D



Ha det fint!

2009-08-24 @ 01:22:54
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Äskar dina vimplar!

Om jag skulle skicka en bild på min dotters rum, skulle du kunna säga mig vilka tyger som skulle vara finast att använda sig av?

2009-09-14 @ 13:01:22
Postat av: erika

tjo!



kom å tänka på vårt byte, jag har ju oxå uggletapetern å vill att vimpeln ska matcha mot den!

så en turkos/ orange/ vit/ svart kombination skulle vara super, å 2 likadana vimplar blir super!



hälsning

erika



är det ok att vi kör bytet i okt, mkt beställningar just nu:)

2009-09-16 @ 18:50:54
URL: http://www.ekogrejjer.blogspot.com
Postat av: My

Hej! Jag vill gärna beställa 10 st flaggor till min sons rum men alla är ju så himla fina!! Tänkte därför fråga samma sak som ovanskrivande.. Skulle jag kunna maila en bild på min sons rum och att du ger förslag på färger? Förstår om du har mycket att göra men det skulle vara SUPER snällt!! Tack på förhand! Mhv My

2010-06-07 @ 21:11:45
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0