Pinterest

Jag har länge haft ett konto på pinterest och några få mappar, men så mycket mer har det inte varit. För er som inte vet vad det är så är det en digital klippbok kan man säga. Man kan följa andra och även söka fritt. Har du aldrig var där inne så tycker jag absolut du ska kika in!
 
De senaste månaderna har jag gått helt bananas och blivit smått pinterest beroende. Det finns hur mycket inspiration som helst! Mitt fokus just nu har varit att hitta svart/vita foton och tavelinspo. Har även letat inspiration till barnrum/ungdomsrum, uteplats, växter mm.
 
Har fyllt på i mina mappar så vill ni följa mig så hittar ni mig här . Några olika mappar som ni hittar hos mig är; DIY, kidsroom, fabric, flowers, on the wall, outdoor. Happy pinting!
 
 
 
 

Kommentarer
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0