Lovisas rum

Ni som följer mig på instagram har redan sett dessa bilder men jag visar dom här också. Rummen börjar sakta men säkert bli klart. Det är endel hyllor och annat som ska upp på väggarna. När det är helt klart så ska jag ta lite bättre bilder och visa mer.
 
Den randiga tapeten har jag köpt på ellos.Gardinen är sydd av tyg från IKEA. Sängbordet, componibli från rum21.se. Kuddar från bla H&M.
Träasken är från Lagerhaus. De andra två har jag gjort själv, det är tygklädda plåtbukar.Timglas från blomsterlandet.
 
Har skrivit ut de flesta bildena från nätet. Några är köpta på lagerhaus. Popmpomsen har jag gjort själv.
 
Tygkort från House doctor, köpt på rum21.se. Spegel IKEA
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Wow, gillar verkligen stilen. Även om jag själv kanske är mer för färgglatt.

2014-04-12 @ 13:22:10
URL: http://ellengblogg.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0