God fortsättning!

Hoppas ni har haft en bra start på det nya året?! Vi är inte riktigt krya här hemma men det känns som det är på väg över. Vi startade första dagen med att beställa kinamat och äta glass till efterrätt, men det får man när man är sjuk ;)! 2013 är det året som ska gå lite mer i hälsans spår för min del. Jag har köpt ett träningskort på sportlife så nu tänkte jag sätta igång. Jag är jättetaggad och om bara förkylningen kan släppa så ska jag boka upp mig på massor med pass!
 
 
Polkakäppar, pepparkaksrullar och lussekatter går att beställa januari ut. Sedan får ni vänta till nästa jul ifall ni vill beställa. Gå in på länken för att se mer info om priser osv.
 
GOD FORTSÄTTNING!
.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på er!! Här har vi också sjukstuga:-(

2013-01-01 @ 20:33:21
URL: http://cupcake.blogg.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0