Sommarlek

Uppdateringen här på bloggen är det lite si och så med. Tiden räcker inte riktigt till, men jag känner att jag ändå vill hålla bloggen vid liv. Men via instagram hittar ni mig och bilderna där ifrån finns ju även här på första sidan (så bloggen lever ju lite på så sätt:-). Har en liten fundering på om jag kanske ska flytta den till bagerica.se, vi får se...
 
Nu till något annat! Som ni säkert vet så köper jag mycket av mina tyger på Stoff & Stil. Älskar deras miljöbilder, dom lyckas verkligen att skapa ett köpsug hos mig och jag har svårt för att inte beställa hem några meter.
 
Hade jag haft lite mindre barn så hade jag inte tvekat på att sy denna underbara tygbåt eller vad man nu vill bygga, det får fantasin avgöra. Här kommer länken, överdrag till 3-kantig dyna. Du behöver även kardborreband och hobbyskum och de finns också att köpa hos dom såklart! Lycka till!
 

Kommentarer
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0