Mobilfodral från 139 kr

Beställ en väska till din mobil!

Mobilväskan är vadderad så den blir lite extra skyddad. Måtten på denna väskan är 8 x 12 cm. (mobilen får inte vara bredare än 6 cm för då blir det för trångt) Vill man ha en annan storlek så ordnar jag det också till en liten extra kostand på 20 kr. Har du en I Phone så skriv det i beställningen för jag vet måtten på den redan. Frakt och exp.avg tillkommer med 20 kr. Betalning görs i förskott.

Är du inte ute efter just denna färgmixen så kan du välja en helt egen som passar din personlighet och smak. Nedan kan du se alla vaxdukar du kan välja mellan och här för att välja innerfoder.

Maila din beställning till [email protected] med nummer på vaxduk och innertyg du är intresserad. Du får ett svarsmejl med all info om betalning osv. Glöm ej din adress!



Nu har bagerica fått en egen hemsida www.bagerica.se. Försäljningen fortsätter där, välkommen in!



















Kommentarer
Postat av: Lina

åh så söt och sommrig!

2010-05-06 @ 10:56:38
Postat av: Valli

Hej igen....



Är mobilväskan anpassad till Iphone4? I så fall skulle jag gärna vilja ha en orange med vita prickar och svampar på insidan. OM det går.

hör av dig till mig på min epost.

kram

2011-08-12 @ 14:28:31
URL: http://villavalli.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0