Vaxdukar och innerfoder

Nu har en ny leverans kommit med vaxdukar och innerfoder. Har fyllt på där det nästan var slut och kompleterat med lite nytt. Vimplarna har varit jättepopulära och det tycker jag är jättekul! Det är nog för att man kan kombinera hur man vill. Oftast så har man valt några fäger som ska vara i rummet sedan så kan det vara svårt att hitta en vimpel som matchar exakt i färgerna. Är man lite inredningsnörd så får det inte vara någon färg som inte håller sig inom färgramarna för då är det kört! :-).  Några fler nyheter kommer dyka upp inom kort i min lilla "webshopp"....

Uppdaterat: Nu har jag uppdaterat mina tyger och vaxdukar. Mycket nytt har kommit till! Gå in på länken under respektive namn så kommer du rätt.











Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilket fint namn du har på din blogg ;) Hihi!



Vilka fina vaxdukar du visar upp! De med prickar föll mig mest i smaken, speciellt de rosa. Så fint, så fint!

2009-09-28 @ 22:11:42
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0