Färgglada tygfåglar

Nu är helgen över och vi har klarat av två stora kalas. Lovisa har blivit 4 år och har fått massor med nya leksaker och endel fint till lekstugan. Tyvärr så är datorn fortfarande inlämnad så jag kan ej lägga upp några kort, men det kommer. Nu får jag sitta på lunchen på jobbet och skriva lite...(är man bloggberoende då :-). 

Ikväll så tänke jag sy dessa små söta fåglar! Något positivt med att inte ha en dator, man hinner pyssla! Igår gjorde jag en flaggvimpel. Vill du prova att sy dessa fåglar själv så finns det mönster här. Bilden har jag lånat av Design & Inredningsbloggen. Vi får se om mina blir lika fina! Kram Erica


Bild: Anna Evenius

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Kul att Du gillar dem! :) Jag trivs ff med mina, de hänger från taket och blickar ner på oss och ser glada ut med alla sina färger! :)

2009-06-16 @ 00:05:39
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0