Virkpaket från Frosta Design

När vi var i Gränna så stog jag länge och värkte vid ett virkkitt. Jag som inte kan virka blev ändå sugen på att prova då det var en bra och utförlig arbetsbeskrivning med. Paketet innehåller även garn bestående av trikåtrasor av naturvitt spill från svensk trikåindustri, virknål i rätt storlek. Trenden att handarbeta har aldrig varit större och faktum är att det ska vara väldigt avkopplande och man får en stund att tänka på något helt annat. Mer info om återförsäljare osv hittar du här. Jag köpte aldrig något, men jag är ganska sugen på att göra en beställning!

 
Bild: Frosta Design
Kollage: Erica



Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Jag fick ett virkpaket i julklapp, men har ännu inte virkat det. Vill på något sätt spara på det, för när man väl sätter igång tror jag det blir färdigvirkat relativt snabbt.

Dom har mycket fint att välja på!

2009-07-29 @ 22:46:08
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0