Ungdomsrum

Lovisa vill göra om på sitt rum och det känns som det är på tiden. Hon fyller 8 år till sommaren och vi skulle behöva tuffa till rummet lite. Jag hade tänkt mig vit/svart prickig tapet med coola planscher och liter mer ungdomlig inredning. Själv vill hon ha en graffiti-vägg! Jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga för att övertala henne till prickar istället. Kanske högre veckopeng eller mer godis på lördag ;), vi får se vem som vinner! Ellos har en fin prickig tapet som jag kan tänka mig! De har även en massa andra fina saker i sitt vårsortiment som skulle passa fint i hennes omgjorda rum.
 
 
Bild: A Merry Mishap
 

Kommentarer
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0