Återvinning på hög nivå!

2012 blir återvinningens år tror jag. Det är det gamla som är det nya, och visst är det underbart! Här är exempel på någon som har gjort detta och verkligen lyckats! En ljuskrona gjord av koppar och glasskärvor av återvunnet material. Givetvis noga utvalt och färgmatchande, skapat med hög noggranhet och kärlek!

Ida heter tjejen bakom märket Creme de la créme. Ska du på formexmässan till helgen så kommer du säkert dyka på henne i hennes monter.

Hon gör inte bara takkronor utan även kakfat mm, mer fint hittar du på hennes hemsida här.

Jag har själv gjort några kakfat och ljusstakar av koppar och fat, är du nyfiken på hur det belv. klicka på länken på ordet.




Bild: Créme de la créme


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Åh vi har samma problem du och jag, haha! Tycker dock att gummiborstar separerar fransarna bäst, så därför hade jag föreslagit Define A Lash från Maybelline eller Max Factors Masterpiece :) Men jag tycker också om Maybellines Falsies, den har "vanlig" borste! :D Men detta är himla svårt :( Kram!

2012-01-17 @ 18:41:08
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0