Bindväska

Tidigare har jag bara sytt tampongväskor men nu har jag även gjort en lite större modell där man även får plats med sina bindor. Måtten är ca 14X14 cm och man får gott och väl plats med 3 st. Som vanligt designar du din egen och vaxduk och innerfoder hittar du här, eller så mailar du över en färg du önskar så fixar jag det åt dig. Pris 50 kr/st. Frakt och exp.avg tillkommer med 20 kr. Skicka ett mail med din beställning till [email protected] så berättar jag mer.  

Trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Elin

Du syr så fina saker! Jag tänkte beställa några av dina fina fåglar, jag ska bara komma på vilka tyger jag vill ha :) Ha en trevlig söndagskväll! Kram Elin

2011-02-20 @ 17:12:30
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0