Fotobok

När jag köpte min nya kamera så fick jag med en fotobok på köpet. Givetvis så gällde bara kupongen en begränsad tid och nu går den ut om 1 vecka. Det jag har gjort den sista veckan är att fota, fota och åter fota! Har givetvis endel bilder sedan tidigare, men inte alls så det räcker på långa vägar! Jag vill fånga det perfekta ögonblicket och så vill man få rätt skärpa och rätt ljus. Och detta hade jag tänkt att få på si så där 100 kort, inte så lätt om in frågar mig. Jag har fått ihop dom mesta bilderna men har 4 sidor kvar att fylla. Så imorgon blir det att fota lite till...:-), men det är kul och man lär sig mycket!




Kommentarer
Postat av: jenny ~ mammanochkidzenpunktse

Fota under press är ingen hit. Men jag hoppas du lyckas. En gratis fotobok är ju aldrig fel.

Fotona här ovan är superfina!



Kraaaaaaaaaaaam!

2010-07-08 @ 12:37:14
URL: http://www.mammanochkidzen.se
Postat av: Junitjej

Det är så kul med fotoböcker!! Jag fick hem min första igår. Det blev bilder från bröllopet. Från vilket företag beställer du din fotobok?

2010-07-09 @ 08:50:06
URL: http://junitjejen.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0