Skolstart

Om en vecka börjar skolorna här i stan och min minsta pojk börjar förskoleklass. Nu är dagistiden förbi. Dom blir så stora fort!
 
I går tog jag några nya bilder på mina pennfack. Lagom till skolstarten. Dessa bilder är tagna med mobilen så det blir lite bättre bilder på hemsidan. Ni som föjer mig på instagram har säkert redan sett dessa.
 
Mer info finns här om ni är sugen på att beställa till er själva eller kanske till någon som börjar skolan! Som vanligt väljer du själv tygerna så syr jag efter dina önskemål. Lätt som en plätt!
 
Bild: @bagerica
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

så roligt =) snyggt pennfack

2014-08-12 @ 17:36:51
URL: http://ninnzan.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0