Första dagen på det nya jobbet!

Idag gjorde jag första dagen på mitt nya jobb! Med blandade känslor lämnade jag min gamla arbetsplats i fredags, det är alltid lite vemodigt när man ska säga hej då efter 6 år.
 
Nu har jag bytt bransch helt! Lämnar elbranschen bakom mig och kliver rakt in i fastighestvärlden! En väldigt rolig bransch och jag tror att jag kommer trivas. Just nu snurrar det massor i skallen och det känns som man inte kan något. Men det blir en utmaning som jag ser fram emot. Det ska bli otroligt kul att lära sig något nytt!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SSOFIAS

Lycka till med nya jobbet! :)

2012-10-03 @ 08:45:13
URL: http://www.SSOFIAS.blogg.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0