Bagerica levererar till Finland

 
För en tid sedan fick jag ett samtal från en tjej i Finland. Hon triver en bokhandel och är inriktad på svenska produkter. Hon hade googlat på pennfack och hittade till min sida, www.bagerica.se! Samtalet slutade med att hon beställde mer än bara pennfack! :-) 
 
Jag har visat bilder på mycket jag sytt till hennes butik på facebook och instagram, men missat visa det här ser jag! Så här kommer en massa bilder på endel saker jag sytt och som nu finns att köpa på Herlers Bokhandel  i Finland. Ser du något du vill ha så kan du givetvis mejla mig så syr jag upp en likadan! Alla priser och mer info finns på www.bagerica.se
  

Kommentarer
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0