Pysselbok

Har tidigare skrivit om pysselboken "Kreativ mamma – bloggernes beste hobbyprosjekter".  Nu har jag fått hem boken och börjat kika i den! Det finns väldigt många kreativa människor här i norr som har så många roliga tips och ideér på olika projekt. Det finns något för alla, lite enklare saker som man kan göra med barn men även lite mer avancerade! Jag har visat bilder på facebook och instagram men missat det här!
 
I boken bjuder jag på mönster och beskrivning på hur du går tillväga för att sy ett eget mjukismonster, färgglada glassar eller mjuka kondiskakor. Vill du inte sy egna så går det såklart att beställa av mig via www.bagerica.se
 
Kommer lägga upp en länk inom kort så att du kan köpa ditt egna ex av boken. Boken är på norska men det är bra bilder och tydliga beskrivningar så man fattar ändå! :-)
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart har du köpt det otroligt snygga kuddarna på översta bilden?

Kram Sanna

2012-11-06 @ 15:23:34
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Sofie

undrar detsamma, de fina med granar på :)

2012-11-09 @ 18:04:11
Postat av: Helena, Craft and Creativity

Vilka lyckopiller! :)

2012-11-18 @ 16:12:56
URL: http://craftandcreativity.com/blog
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0