Målning

I år är det dags för oss att måla om huset. Det ska bli såå skönt att måla över det gula huset med vinröda knutar. Vilken färg det blir ännu har vi inte bestämt ännu...vi är inte helt överens :-) Jag kan tänka mig ett mörkare grå och min sambo vill att det går lite mer åt det brun/grå, vi får se vem som vinner :-) Tar gärna emot husfärgs tips!

När vi målar om så åker även den gamla altanen, och en ny lite större ska byggas. Surfar runt efter lite inspiration, så här kommer en kavalkad av härliga bilder.














Bilder från: hemnet, Femina.dk, houseohome.co.uk, magnussons mäkleri


Kommentarer
Postat av: Em

kul med lite större altan :D jag gillade den första bilden,gardinerna!

2012-05-08 @ 22:23:56
URL: http://soderomsjons.blogg.viivilla.se/
Postat av: Linda

Även vi håller på och utöka altanen lite, kul är det. När jag googlade runt hittade jag precis som du bilden med pergolan och gardinerna, ser så mysigt ut. Men vad kan de tänkas ha använt för tyg. Måste ju vara av tåligare sort antar jag....

2012-05-14 @ 22:58:42
URL: http://knepstolparna.blogspot.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0