TISDAG hela veckan

Jag har länge velat göra om i vårt sovrum! Det var det första rummet vi gjorde iordning när vi flyttade in i huset för 4,5 år sedan. Nu är det beige/brunt med ekmöbler och jag vill ha ljusare och stilrenare möbler.
 
I veckan fick jag mejl från IKEA Press med deras produktnyheter inför hösten och där finns min nya favvo säng + lampor!! NORDI sängram ger extra komfort då gavlen är vinklad. Perfekt om man vill sitta upp och surfa eller läsa. Sängborden är optimerade för laddningsbara prylar med dola hyllor och öppen baksida. Perfekt i det moderna hemmet! Helt i min smak, stilren med enkla raka linjer men ändå väldigt funktionell.
 
Ett måste till denna säng är såklart lampan, TISDAG, snygg och stilren. Huvud och arm är ställbart så du kan enkelt rikta den dit du vill! Ett stort plus är att lampan är i LED, det är bra både för miljön och plånboken!
 
Bild: IKEA Press

Kommentarer
Postat av: maddes färg och form

Håller med, sängen är dösnygg ocg borden likaså!

2012-07-17 @ 12:22:01
URL: http://maddesfargochform.blogg.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0