Fixar & Donar!

Bråda dagar just nu, men det är bara roligheter så det gör inte så mycket! Det är synd att dygnet bara har 24 timmar, skulle vilja plussa på några extra på kvällen. Städar, fixar och donar inför ett roligt möte i nästa vecka hemma hos mig. Mer kommer ni få reda på längre fram, då det är lite hemligt (men jag kan avslöja att det har med mitt hem att göra ;-)
 
Jobbar även med en egen hemsida för b a g [ e r i c a ]. Det känns som det är dags att flytta över allt från bloggen till en egen sida, där allt kommer bli mer överskådligt. Ni får gärna kika in, den är dock långt ifrån klar, så jag hoppas ni har överseende med detta. Webbadressen blir www.bagerica.se

Om ni har några fina bilder på mina produkter och vill dela med dig så är jag väldigt tacksam. Dessa kommer då finnas med i en inspirationsmapp. Givetvis så länkar jag till dig! Mejla isåfall [email protected].
 
Inläggen här på bloggen kommer bli lite färre under ett litet tag, men jag kommer igen, när jag är ikapp!


Kommentarer
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0