Instagram

Jag tror jag har blivit lite smått beroende.... Instagram är fällan! Tror det är för att det är så enkelt och man kan lätt uppdatera sin egen sida och även läsa andras. Det finns alltid lite lite tid över till en snabb kik! Sedan är det så kul att fota!
 
Förra veckan fotade jag endel mat ser jag ;)...så för er som inte kikat in där innan får några bilder här på bloggen.
 
Vill ni följa mig via instagram så sök efter @bagerica. Många bilder från min vardag och en massa sömnad såklart!
 




Bild: @bagerica

Kommentarer
Postat av: Karin O

Smaskiga bilder. Den första, mums!

2012-08-29 @ 12:14:47
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0