Tapetinspiration

Det första rummet vi gjorde iordning när vi flyttade in i huset för 4 år sedan var vårt sovrum. Nu känns det som det är dax att förnya.

Vi har planer på att byta ut garderobsdörrarna mot skjutdörrar och även tapetsera om. Har hittat två taper som jag tycker om (kommer garanterat hitta fler). Dom är helt olika i sin stil men båda är välidgt fina på sitt egna sätt. Den ena är i 50-tals stil, kommer från Midbec och den andra väldigt färgstark med inslag av nordisk natur, design Hanna Wering för Boråstapeter.

Vilken tycker du är finast?


Bild: Happy homes


Kommentarer
Postat av: FasterPantertanten

Åhhhh, jag fullkomligt ÄÄÄÄlskar Boråstapeten. Den ska upp här hemma innom kort. kanske inte skulle vågat i sovrummet. men här ska den få pryda lek/hobby/barn/spel/will/tv rummmet ;) Sovrummet vill jag ha lugn och ro och håller mig till jordnära toner och vitt-i-vitt.

2011-09-08 @ 22:59:11
Postat av: Dessi [Home and desire]

Oj, hmm. Båda är verkligen superfina, men jag skulle inte valt den översta i sovrum. Lite för rörig kan jag tycka! Vi hade något liknande i huset när vi flyttade in från förra ägarna, men den var svår att möblera till och känna ro!

2011-09-08 @ 23:55:53
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: nook elin

Hanna wering tapeten är ju helt underbar! Har inte sett den förut!

2011-09-09 @ 12:08:06
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Annika

Den översta var finast! Jätte fint mönster, vart får du din mesta inrednings inspiration ifrån? kram

2011-09-09 @ 12:38:16
URL: http://aniiix.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0