Snart är det jul igen..

Tiden går så otroligt fort och det är faktiskt inte så långt kvar till jul, ca 3 månader. Det känns kanske lite tidigt att tipsa om julgranspynt men jag kunde inte låta bli.

En gran behöver inte bara bestå av glitter och julgranskulor, det finns så mycket mer, det är bara fantasin som sätter stopp. Pynda med piprensare, rosetter, spetsband, filtade bollar, färgglada uggor. Allt material till julgranspyntet hittar ni hos Panduro Hobby.

Förra året så fick barnen fixa den stora granen själva och gissa om den blev fin, kanske inte riktigt som jag hade dekorerat men den blev väldigt personlig, massor med smällkarameller och hemmagjorda teckningar gjorda av bl a toapapper. I år ska dom få en egen liten gran som dom får pynta själva och så tar jag hand om den stora själv.

Hur gör ni hemma, får era barn bestämma vad som ska hänga i granen??



Bild: Panduro Hobby


Kommentarer
Postat av: Carro

Förra året lade vi vuxna oss i soffan med var sin varm mugg glögg och njöt av att se alla tre barnen brottas med granen. Okej, kanske blev det inte en drömgran, men den lugna stunden i soffan var värd allt.

2011-09-19 @ 08:41:02
URL: http://mysigtdesign.blogspot.com
Postat av: Johanna

sv: ja det är ju perfekt att sätt upp deras teckningar med och lätt kunna variera och byta.



Kram kram

2011-09-20 @ 11:36:48
URL: http://madebyje.blogg.se/
Postat av: Elin

Hmm, kanske blir ugglor i granen i år då haha, jättesöta! Alva är ju för liten, men när hon blir större kommer vi att pyssla ihop lite roliga julgransprydnader, mina föräldrar har fortfarande saker i granen som jag gjorde för 25 år sen :)

2011-09-20 @ 20:07:40
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Gissa om jag längtar mycket till julpyssel och bak nu! Så fina dina saker från Bag[erika] är :D Ska spana in dem lite närmare nu!

2011-10-04 @ 09:57:00
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0