En slips till far

Här kommer ett Farsdag tips till alla som inte har köpt något till sin pappa eller barnens far ännu. För ni har väl inte missat att det är nu på söndag?

Dessa snygga posters går att beställa från knaada.se Kostar 380 kr/st. (Som ni säkert förstår så kan inte jag inte garantera leverans till söndag men det kan ju vara ett tips för framtiden eller till jul om det skulle vara så att paketet inte kommer fram i tid.) Kika gärna in på hennes hemsida för hon har så många fler posters som är jättefina!

Jag har redan köpt en present till barnens pappa, vad det är kan jag inte avslöja ännu utan det blir tidigast på söndag :-)



Bild: Knaada.se


Kommentarer
Postat av: Knaada

Tack för dina superfina ord :)



Jag blir lika glad varje gång någon uppskattar det jag gör!

2011-11-09 @ 23:02:13
URL: http://knaada.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0