Bird Feeder

Min sambo är uppvuxen på landet och där matades fåglarna flitigt. Han påpekar ofta att han vill ha ett fågelhus eller liknande vid köksfönstret.

Hittade den perfekta fars dag presenten, en fågelmatare som sitter fast på fönstret med hjälp av en sugpropp. Närmare än så kan man nog inte komma fågeln. Vi får hoppas bara att fåglarna vågar sig fram.  Foto kommer när jag lyckats fånga en fågel på bild.

Jag köpte min fågelmatare på DesignTorget för 149 kr. Prisvärd och väldigt snygg design!


Bild: Born in Sweden


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh, en sån ska jag också köpa!! Den blir perfekt på balkongfönstret här hemma :)

2011-11-13 @ 18:40:18
URL: http://lillatrean.wordpress.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0