Regatta

Har förälskat mig i en lampa! Den största modellen är tillverkad av 12 m2 segelduk och jag kan tänka mig att ljuset blir magiskt när den är tänd! Formgivaren heter Thomas Malmberg och han fascineras av kombinationen form, teknik och ljusets möjligheter att påverka känslan och upplevelsen av ett rum. Finns att köpa på Svenssons i Lammhult från 5200 kr.

Tror ni den är svår att göra själv?...(det skulle nog gå men gud vilken tid det skulle ta, och inte vet jag om det blir bra heller)


Bild: Svenssons i Lammhult.


Kommentarer
Postat av: jenny ~ house of jenny

Jisses vilken underbar lampa! Sån vill ja ha, synd bara att priset är lite saftigt!



Hoppas du får en underbar dag!



Puss!

2011-05-17 @ 08:37:45
URL: http://www.houseofjenny.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0