Glasögonfodral

Jag har inte haft något bra skydd till mina solglasögon, utan dom har legat löst i väskan bland nycklar och annat vasst som repar glasen. Så jag sydde mig ett. Blev väldigt nöjd så jag tänkte även lägga ut det här för försäljning.

Fodralet är sytt i vaxduk med innerfoder av bomullstyg för lite större glasögonmodeller. För att minska risken att glasögonen ramlar ur så har jag även sytt dit en knapp och ett tunt resårband. Som vanligt så väljer du helt fritt över vilka färger och mönster det ska vara på tyget. Alla vaxdukar hittar du här och innertyger här.

Skicka din beställning till [email protected]. Skriv med om du önskar en annan storlek så fixar jag det. Glöm ej din adress.

Mått: ca 10 x 17 cm
Pris: 79 kr
Frakt: 20 kr
Leveranstid: 1-2 veckor
Betalning: Görs i förskott


Nu har bagerica fått en egen hemsida www.bagerica.se. Försäljningen fortsätter där, välkommen in!





Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Varför ska du sälja ditt enda solglasögon skydd? :O

2011-05-29 @ 14:22:09
URL: http://caydens.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0