ORDNING och REDA bland necessärerna

Nu äntligen har jag skapat lite ordning och reda bland alla necessärer. Innan så var det en riktig röra och jag förstår om ni inte hängde med alls. I detta inlägg så har jag bara samlat necessärer och jag kommer göra en egen sida för pennfack, men den kommer inte idag.


Yttersidan är av vaxduk och innersidan är bommullstyg. Alla necessärer kan du skräddarsy efter egen smak. Tycker du det är svårt att välja så skriv bara en färg som du tycker om så designar jag åt dig. Det finns 32 st olika innertyger att välja mellan och alla hittar du här. Det finns även 39 st olika vaxdukar till utsidan och dom hittar du här. Varje necessär är unik och det finns inte många exemplar av varje. Endast handtvätt. Mellan och den stora modellen är sydda så dom kan "stå" upp.

Din beställning skickar du till: [email protected]. Ange nr på vilken vaxduk och vilket tyg du vill ha och din adress. Frakt och exp.avg tillkommer med 20 kr. Betalning görs alltid i förskott och information kring detta får du i ett mail. Leveranstid är ca 1 - 2 veckor.



Miniväska,60 kr Mått: ca 8x10 cm

Ypperlig för små saker som alltid ligger längst ner i väskan och dräller så som alvedon, plåster, tamponger, tandpetare... Inget innerfoder i denna.






Mellan necessär, 169 kr. Mått ca 20x13 cm

Perfekt som sminkväska.





Stor necessär, 199 kr. Mått ca 25x22 cm

Perfekt i storlek när du ska resa bort över helgen eller ska till badhuset. Du får plats med schampo, tvål, borste...

Vill du ha en necessär som är ännu större så maila mig så kan jag även ordna det. OBS! Det blir då ett annat pris (pris exempel för mått 30x22 cm 225 kr).






Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Verkligen jättefina saker du gör! :)

2011-03-17 @ 08:49:46
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilka jätesöta necessärer du syr!! / Louise

2011-03-19 @ 09:28:28
URL: http://madebylullsan.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0