Gammalt och personligt

Att göra ett riktigt fynd på loppis är för mig samma känsla som när man var liten och fick sitt lördagsgodis! Oftast så duger inte riktigt fyndet att bara låta det vara som det är utan man måste göra om det lite så det får en personligt och unik toutch! Men det behöver inte vara krångligt och avancerat för det. Lite färg, tapet och tyg...sedan är det klart!

Nästa gång jag är på loppis så ska jag leta efter en liknande byrå för visst är den hur fin som helst med den färglada tapeten till!







Bild: Sköna hem


Kommentarer
Postat av: Knaada

Jag gillar lampan också!

2011-03-27 @ 20:21:27
URL: http://knaada.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0